عرضه ۳۵۰ ملک در مزایده سازمان اموال تملیکی | ملکی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته می‌شود موضوع مشاغل سخت درخصوص جان‌باختگان معدن طبس مغفول نخواهد ماند چرا سود سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزن منفی ریسک‌های سیستماتیک در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۰ مهر ۱۴۰۳) رشد ۳۵ درصدی صادرات به کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا خصوصی‌سازی شرکت‌های بزرگ دولتی برای عرضه سهام عدالت به جاماندگان نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه
سرخط خبرها

 عیدی دولت به کارمندان معادل یک‌ماه حقوق باشد

  • کد خبر: ۹۷۵۷۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
 عیدی دولت به کارمندان معادل یک‌ماه حقوق باشد
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان اظهار کرد: به دولت پیشنهاد می‌کنیم برای تعیین عیدی کارمندان حقوق یک‌ماه آنان را در نظر بگیرد تا لااقل میزان عیدی‌شان از کارگران کمتر نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدکمال‌الدین سجادی، با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این دوره دولت سعی کرده لایحه‌ای تقدیم مجلس کند که نواقص لوایح قبلی را نداشته باشد تا از تجربه آن‌ها استفاده کرده باشد و لایحه‌ای منطقی‌تر و واقعی‌تر و مبتنی بر وضعیت روز کشور تحویل نمایندگان دهد و در عین حال طوری آن را تنظیم کرده است که با کسری بودجه مواجه نباشیم؛ بنابراین از مجلس نیز انتظار می‌رود در بررسی این لایحه همان واقع‌نگری، منطقی‌بودن و توجه به واقعیات روز را مدنظر قرار دهد.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با تاکید بر انتظارات این قشر از دولت و مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه، گفت: کارمندان از دولت و مجلس انتظار دارند که در تعیین حقوق آنان طوری عمل کنند که این قشر بزرگ جامعه با مشکلات معیشتی بیش از پیش مواجه نشود و قدرت خریدش در سال آتی کاهش پیدا نکند. به‌ویژه که هرساله شاهدیم با توجه به افزایش نرخ تورم و سایر مشکلات اقتصادی، قدرت خرید کارمندان کم و کمتر شده است.

وی یادآور شد: در قانون خدمات کشوری آمده است که افزایش حقوق کارمندان باید متناسب با تورم پیش رود، اما معمولاً دولت‌ها این قانون را به شکل کامل اجرا نمی‌کنند که امیدواریم در این دوره با توجه به تاکید رئیس‌جمهوری و مجلس بر خدمت‌رسانی به مردم و اجرای عدالت، شاهد در نظر گرفتن بیش از پیش حقوق کارمندان در نگاه مجلس و دولت باشیم. به ویژه که کارمندان را می‌توان ستون اصلی خدمت‌رسانی به مردم در کشور دانست.

سجادی با بیان اینکه اداره بخش عمده‌ای از امور جاری مملکتی بر عهده کارمندان است، تصریح کرد: با توجه به جایگاه این قشر و جمعیت قابل‌توجه آنان و کارآمدی‌شان برای اداره امور، لازم است متولیان امر توجه بیشتری به وضعیت معیشت و حقوق و عایدی کارمندان نشان دهند تا فشار‌های اقتصادی شانه‌های آنان را خمیده نکند و در این زمینه از دولت توقع توجه ویژه‌ای دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پایان اظهار کرد: به دولت پیشنهاد می‌کنیم که برای تعیین عیدی کارمندان که هنوز میزان دقیق آن مشخص نشده است، حقوق یک‌ماه آنان را در نظر بگیرد تا لااقل میزان عیدی‌شان از کارگران کمتر نشود. به‌خصوص که معمولاً شاهدیم میزان عیدی کارمندان از کارگران نیز کمتر می‌شود که امیدواریم امسال با تدابیر دولت شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->